BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 27, 2012

sakit..sakit

salam..


adoiya...ni la kesakitan yg aku rase..dh bertahun2..he3..bile stress or byk kije..bahu aku akan sakit..sakit yg teramat..smpai berdenyut2...tertarik2..tercucuk2..aish,mcm2 la..xbley nk gambarkan..aku je yg bley rse..coz tanggung sendri..he3..

skang nie plak..dh semakin melarat..smpai ke tulang belakang..kdg2 nk duduk n berdiri pn sakit..cm org tua plak..he3..nie la jd dlu2 xnk jge posture bdn btul2..ske angkat brg berat..he3..smpai skang pn aku lbh sng angkat brg sendri..even berat pn..eh..bkn ske..xde org nk tlg pn..

n now..xtaw nk wat cmne..sakit sgt2..sewaktu tulis nie pn..tgh tahan sakit..abis dh badan2 berbau minyak..bkn bdn je..bilik pn sme..dh bermandi ubat dh...nk g urut.ble ntah..nk kne tgu blik kuantan kot..tu pn klu ada mse...

may be bertambah sakit..atas faktor kije la..coz menaip je kan..wat xm question..tutorial..ppt..n lg satu..asyik duduk je kt meja..study..hahaha..n lg satu sbb tdo atas tilam nipis kot..pasan anak kaya..ngade je lebih..nk tdo katil n tilam vono..hahaha..

tp..siyes sakit..so..kt cni je luahkan ape yg aku rase..coz xde org pn nk amik taw..cite kn org pn xgune kn...same je cite kt blog nie..so..bek cite kt blog..respond same je..okies..nite2..nk luruskan badan dgn harapan..lega sikit..even itu hanya ayat2 pemanis n penyedap rase...bahu n tulang belakang...jgn la sakit n menyucuk2..ti xdpt tdo...ok sekian...

0 Ayat-ayat CintA: