BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 26, 2011

Thanx hincik pakwe

alkisahnye..laptop saya skrin blank..
n xdpt dibaiki hingga ke saat ini..
menurut kata hincik pakwe,inverter rosak..
akibat laptop saya ellie si lappy tu bsr gajah..
seswai la ng name die..
dh lama sgt dh laptop tu..6taun k0t umur die..
bley msk tadika dh..
susah la nk cri inverter tu..
so,ri ni hincik pakwe nk try g cri inverter kt kedai comp area klang..
cian hincik pakwe..
papa--beli je la laptop bru t0k wani..hahahha~~

jeng*jeng*jeng..
mesti suspen kn???cmne saya bley on9..
ce teka..ce teka..
saya gne laptop hincik pakwe..
cian die xberlaptop..
n mama saya pn bising2..bla..bla..bla..coz nyusahkn hincik pakwe..

bkn nk susahkan hincik pakwe..
hincik pakwe yg ckp,cian kt saya,sorg2 kt umah nie..
ad laptop,at least sy bley wat kije smbil melayan muvie dan ber0n9..
dpt la sy update blog nie..

ok la..time kasih kpd hincik pakwe..
ops..b4 terlupe..sape yg d0k area kuantan or ad kt kuantan pd 30hb april nie..
jemput2 la dtg umah yerk..
ad wat makan2 ckt n bbq..
sy akan wat triffle n mashed potato..
n culik raisya dr ibu die..oh yeah!!

rase rindu je kt raisya saat sy dukung dhia qistina..
wah..rndu kt raisya..muaaahhhxxx...cium raisya..

n 0ne more..sy dh ad tudung ekspress denim..ouch..
n ad la pattern len2..
termsk shawl denim..tp jez for sample..
jez x update dlm blog lg..saba la ea~~

k la..
thanx tu hincik pakwe~~
weee~~ipad 1~~

0 Ayat-ayat CintA: