BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 11, 2011

~alohaa~~

salam semua....
t/hari yg sesegar embun pagi...kerana apa..kerana saya bangun lewat..hahaha~~ari nie rest ye cik wani..he3...dh lme x bebelog nie...nk btaw la pe yg sy wat waktu xbebelog nie..he3...skang sy ada hobi baru yg sgt pelik...actually xde la pelik sgt pn..

nk taw x....jeng*jeng*jeng*...he3..cepat la cik wani oit..men2 plak....

sy suke tgk blog berkaitan wedding~~~baju wedding, hantaran, pelamin, doorgift, photographer..wt***...hobi apakah ini...xde kije ke cik wani oit~~saje je nk mengundang spekulasi kn~kn~kn~hahaha

bawa bertenang smeua yerk..ini bukan petanda saya akan naik pelamin dlm ms terdekat..tp,klu nk mkn ns minyak ok la kot..jom kte g ke kdai yg berdekatan ea..kdai pck jabit..hahaha~~bako jew~~mmg la..hati sy yg terbak0 tgk hantaran n bju gojes2 tahap d max kn~~

sambil cuci mata..sempat la mendreamingkn diri..aka mengangan2kn diri ng wedding impian kn~~namun seme bergantung kpd budget ciput yg dikumpul ea~~namun..hati sy tlah berkenan kpd satu colour n satu tema..nk taw apa????nk x???xnk???majuk la cm nie...

ad org kesah ko majuk ci wani oit~~nk taw...doa2kan la saya cepat mengikut jejak kekawan yg dh melangkah setapak ke hadapan..he3..baru sy sedar..saya dh kehilangan banyak kawan..kawan2 saya semua dh kawen dan bertunang..oh noo~~~~im still single but not available..wait for my time..at dat time..kome seme bw anak la..jd flower gurl saya..

okla...tu je la sy lakukan sementara xberbelog n kebzan nie..xpasti la...
nk update bebelog xd mase..tp,tgk web n blog wedding ok jew..
owh lupe nk pesan..sesape nk ek pelamin taun nie..sile confirmkan awal taw..
xpyh la nk wat surprise..ti, saya xdpt dtg..
coz dairi menghadiri org kawen s penuh je taun nie..

whaduppp~~dadadada
tiada pic utk entry nie..coz ti x surprise~~

0 Ayat-ayat CintA: