BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 8, 2011

epy mother's day

salam...
selamat hari ibu wat mama tershayang..puan norhayati mohd yusof
xlupe jg..kakyong yg tgh berhempas pulas menjaga raisya..

cite pasal ibu ke mama ke mak ke umi ke..mummy ke..pe2 la..
tp,insan tu la yg melahirkan kite ke dunia nie..
menjaga kite siang malam..
waktu kite sakit dierang susah hati...
mendidik, membebel..

honestly..i'm not a gud gurl..
means..bkn la ak nie jahar..wat perkara yg teruk2..
means..ak nie kuat lawan cakap my mama jg la..
may be bt0l kaa org2 tua..klu muka anak perempuan seiras ibu..
panas..cepat gad02...
slalu berselisih pendpt..

kdg2 btul jg..kdg2 x..
coz,both of us can be a gud fren..
shopping together.chatting n sharing the secret things..
talking about gurl, wedding, family..
n also gossiping..

tp, biase la..dh nama wani nie..
nakal la ckt..
keras kepala...tu yg slalu wat kne mara..
n saya seorg yg jenis suke melawan mempertahankan hak..
saya juga degil n suke wat pe yg sy suke..

plg xbley lupe..
mama majuk ng saya waktu nk g debate kebangsaan..
mama xnk ckp,xnk tlg kemas beg n yg penting xnk anta sy menaiki bus
kesannya..padan muke saya..
saya kalah dlm debate tu..
hahaha...
nie la org ckp xdpt restu ibu...

mesi etrtanye2 nape mama wat cmtu kn???
sbb sy g debate time org trial spm..
means??yup..
saya xamik trial spm..
excellent sgt..hahaha...
tp,tu la pengajaran...

pastu sy akan ridu2 mama klu maa xbebel..
sbb mama suke bebel..
sbb bebelan mama la sy jd pe yg sy jadi skang..
sy ada pe yg saya ad skang..

saya harap mama dpt berbangga ng saya sbg anak die..
saya janji akan vuba ubah perangai..
even tiap2 tahun tu je yg sy cakap..
hahaha...

mesti mama terasa ati kadang2 bile sy cakap..
tp,mama xbtaw pn..
sy taw..mulut sy nie lantang sikit bile ckp..
suke je cakap pedas2..
tu la..suke sgt makan cili api..
mungkin saya xrasa keperitan lagi..
sbb sy xde anak lagi..
tp,saya harap saya mampu bg yg terbaik utk mama..

saya harap saya dpt jadi anak yg mama inginkan..
anak yg solehah..
yg tidak menyusahkan mama..
yg dapat mama banggakan..
jadi yg terbaik untuk mama...

mama jangan risau even satu hari nanti sy akan pergi di ambil org..
apabila tanggungjawab mama n papa diserahkan kepada insan bergelar suami..
saya xkn lupekn mama dan papa..jasa mama n papa..
saya akan sentiasa lakukan tanggungjawab saya sebagai anak..
kalau saya alpa..mama tolong ingatkan saya yer..
saya harap saya dapat jaga mama sama seperti dan lebih baik dari mama jaga saya..

ok la..namow cedey2..
sevut psl celeb8 epy motehr's day nie..
terigt kt ibu raisya..iaitu kakyong..
ade ke patut kantoikan surprise kt mama..
adeh..g anta msg kt mama nk beli kek surprise mother's day..
adoiyai...pe da..
pe2 pn..awesome day with 0l my family members..

epy mother's day again to
mama norhayati mohd yusof
kakyong nurul hirianti shamsudin
ibu aznur salasiah atan..
anda semua insan terhebat..

0 Ayat-ayat CintA: